luni, 9 martie 2009

Daca ar fi ... nu s-ar povesti

"Frica de oameni este o cursa, dar cel ce se increde in Domnul n-are de ce sa se teama" (Proverbe 29:25)

Si cu acest proverb debutam saptamana in curs.

Acum dar a venit timpul pentru discussionx sa treaca la urmatorul nivel.
Exista in stanga sus o lista cu intrebari. Ultimul punct este "daca ar fi sa ne intalnim as veni si eu". Untul dintre cei care au bifat sunt eu- deci au mai ramas 5 oameni. Ma gandesc ca poate unul sau doi ar vrea sa vina - dar sunt in alt oras sau in alta tara si nu pot veni.
Mai raman 3-4. Si nu as vrea sa ramana in aer (asa ca pana acum) ideea unor discutii live.

Asadar doresc sa va invit SAMBATA (14 Martie), ora 16:00 sa ne vedem la fata, sa bem o cafea impreuna si sa discutam despre proverbul de mai sus.
O sa va rog sa confirmati intr-un comment intentia de a participa si poate sa lasati o modalitate de contact. In plus daca vreo dorinta in legatura cu intalnirea noastra va rog sa indrazinti.

Well...sper sa ne vedem sambata.
Dan

6 comentarii:

Unknown spunea...

Dan, eu sunt unul dintre cei cu DA.

Dar sunt plecat la Rucar tot weekendul, asa ca va urez spor la discutat live. :)

Dan Babu spunea...

ok. Dar inteleg ca esti interesat in continuare...

Deci au mai ramas 4 potentiali !
Asteptam o miscare !

Dan

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Va salut cu drag!
Din pacate nici eu nu pot veni la intalnirea fixata pentru sambata.Se pare ca am votat mai mult cu inima decat cu mintea...
Dar m-as bucura mult sa se tina intalnirea si sa beti impreuna o cafea buna .

Dan Babu spunea...

Pai cu inmima trebuie sa votezi.
Vad ca am scris gresit si titlul - ar trebui sa fie - daca ar fi - s-ar povesti!

Am pus sambata ca sa fie ceva clar si identificabil in timp. Dar sunt(em) felexibil(i).

uitati si un mail de contact, in caz ca cineva vrea sa vina, da nu vrea sa lase public date de contact
danbabu@gmail.com

Hai sa ne intalnim!

Dan

Anonim spunea...

si eu am votat... unde?

Annie

Flag counter?

free counters

Stat