miercuri, 17 august 2011

Cum e sa fi musca

Traiesti putin. 
-ce-ti trece prin cap cand te lovesti de parbrizul unei masini? Fundul.:)
-esti o fiinta urata si te vezi cum arati din spate cand te ingrasi :)
- cand te uiti in oglinda iti vezi si spate
- distractia cea mai mare: sa ii enervezi pe altii.
- zbori, repede de tot ... si percepi tot ce se misca in jurul tau cu o viteza redusa. 
- faci parte din cateva familii de muste: musca iritanta, musca de WC de tara, musca de bucatarie (la fel cu cea de WC de tara), musca iritanta pe care nu o prinzi si daca o omori vine alta in locul ei :))
- mananci ce gasesti - ai preferinte culinare cunoscute de toti oamenii care au WC la tzara :)
....................

Dar trecand peste toate aceste cuvinte ma gandeam daca o musca are un sens in viata, o finalitate pentru care exista. Si probabil are. Dar nu este constienta de asta. Nu e constienta nici ca exista si nu cred ca poate a se gandi la valoarea intrinseca a vietii ei scurte. Totodata nu poate face fapte bune sau rele, si nu cred ca exista un standard moral pentru muste. Cred ca este ne-trist, ne-placut, a-moral, impersonal sa fi musca.
Pana la urma in viata omului apare intrebarea despre sensul existentei - atat existenta lui, cat si a celorlalti. A plantelor si a animalelor. De ce sa existe ceva mai degraba decat sa nu existe nimic?

.......

9 comentarii:

Anonim spunea...

dislike

Anonim spunea...

Ce-ti mai place sa sochezi!

Cateodata ai idei care imi frig gandurile, dar acum sa scrii despre ceva atat de "alb si inocent"?
Parca iti sta mai bine sa fii melancolic, nostalgic sau chiar un pic depresiv decat sa scrii despre bazaiala sau sa zicem mai dulce,zumzet...

Anonim spunea...

Am uitat sa te intreb:ti-ai luat bilete la Festivalul George Enescu?:)

Dan Babu spunea...

Salutare... am fost plecat si nu prea m-am uitat pe blog

- la dislike - titlul blogului incepe cu "dis". Acum ce sa fac... nu pot ca tot ce scriu sa placa tuturor. De fapt ma bucur cand nu place...

- da, se pare ca imi place sa sochez in felul meu uneori. Nu tot timpul sunt nostalgic - uneori rad, fac tot felul de glume si sunt ironic. Imi mintea mea lucrurile au o ordine... problema e cand incerc sa comunic :)

- Nu stiam ca George Enescu concerteaza... si ar trebui sa recitesc postul cu muzica (ca am uitat daca imi place sau nu). Parca era neutru, sau nu imi placea tare mult...
In viata, in fiecare zi experimentez lucruri neutre sau care nu imi plac foarte mult si e... gratis.

Tu ti-ai luat bilete?

Anonim spunea...

Nu, din pacate nu am avut "curajul" sau vointa sa merg la concert.E prea multa fericire acolo. Este limpede ca aceasta muzica atinsa de divinitate reuseste sa scoata fie si pentru cateva secunde o picatura de bunatate chiar si din cel mai sterp suflet.

Anonim spunea...

nesuferite muste...

Anonim spunea...

Cand eram mici, eu si fratii mei ne jucam cu mustele: le rupeam aripile, uneori si picioarele si apoi le slobozeam.
Aveam, si o poanta:
"S-a-ntamplat un accident!!!!"
"Ce accident?"
"A intrat musca-n ciment..."

Dan Babu spunea...

Cand eram mic incercam sa bag mustele in spirt, apoi sa la dau foc. Da... copiii(copii) pot fi sadici ( sper ca nu sunt singurul care faceam asta)

:)

Dan Babu spunea...

Mai e ciudat sa vorbesti cu oameni anonimi.
"Anonim zicea..."
Nu aveti si voi un nume, o porecla, un numar... orice.
Eu zic despre mine cine sunt, povestesc, voi cititi... Aveti si voi pareri libere catre a fi nascute in exprimare, doar ca parintii lor le abandoneaza fie de rusine, frica sau altele.

Asa ca hai, te invit la discutii, pareri, spune ce crezi, povesteste dar nu sub anonimat!

Cu respect
Dan Babu

Flag counter?

free counters

Stat