miercuri, 12 martie 2008

Dupa ce Isus a plecat din Capernaum in Galilea a venit la el un lepros si l-a rugat- in genunchi, cu credinta mare, nu gluma - sa il vindece : "Dacă vrei, poţi să mă curăţeşti"- zicea el. Isus l-a vindecat si i-a zis sa nu zica la nimeni, dar sa mearga la preot sa ii arate, si sa aduca o jertfa, cum i-a invatat Moise.
Tipu asta, de bucurie presupun, a inceput sa vesteasca in gura mare ce i s-a intamplat
(Marcu 1:39-45)

Intrebare intrebatoare: Ce crezi despre ce a facut leprosu' vindecat? Tu ce ai face?

D

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cuvintele Scripturii arata hotararea cu care Hristos a spus omului ce trebuie sa faca cat si obligatia sa taca si sa lucreze repede.Se spune ca daca preotii ar fi cunoscut faptele legate de vindecarea leprosului,ura lor fata de Hristos putea sa duca la o hotarare necinstita.Deci trebuia sa ajunga la Templu inainte ca vreo veste despre minune sa ajunga la ei,pentru a fi luata o hotarare nepartinitoare si leprosului vindecat sa i se ingaduie sa se intoarca la familia sa.Am citit si despre alte motive pe care Hristos le-ar fi avut in vedere:sa nu vina prea multi leprosi la un loc care sa-i contamineze pe cei sanatosi ,venind in atingere cu ei si sa fie acuzat ca incalca restrictiile legii ceremoniale.In felul acesta lucrarea de predicare a Evangheliei ar fi fost impiedicata.
Darul sanatatii era prea scump pentru lepros si mi se pare normal sa trambiteze peste tot puterea acestui mare Vindecator.Cred ca asa as fi facut si eu,mi-ar fi fost cu neputinta sa ascund aceasta minune.Sunt lucruri atat de minunate si de puternice incat iti este aproape imposibil sa nu spui oamenilor despre ele.Si va spun ca asa am si facut cand atingerea lui Dumnezeu mi-a dat si mie putere de viata,viata noua;atunci cand eram cuprinsa de o fericire fara margini am fost plina de indrazneala sa marturisesc tuturor.
Adina

Dan Babu spunea...

Mie ce mi-a venit in gand a fost NEASCULTARE. Neascultare si atat. Cand trebuie sa faci ceva si tu, indiferente de motiv, faci altceva, anume exact ce nu trebuia sa faci.
Nu este doar neascultare neutra, ci neascultare la 180 de grade.
Desigur ca as putea gasi explicatii, care sa justifice actiunea omulul astuia, dar nu este nevoie. Le vad direct la mine - si asta mai ales atunci cand stiu ca trebuie sa fac ceva si nu vreau/cred ca nu pot/mi-e rusine/mi-e nu stiu cum... si nu fac.

Daca unele indemnuri/porunci ar veni de la oameni (sef, coleg.. prieten) cu siguranta le-as gandi intai,si daca le-as gasit bune, as asculta de ele, daca nu... fireste ca nu.

Cu Dumnezeu insa ar fi bine sa nu procedez asa.

d

Anonim spunea...

da..frumoasa poza...:)

Flag counter?

free counters

Stat