sâmbătă, 5 iulie 2008

Praga - Culmea ironiei

Am ajuns si eu in Praga. Nu e departe.

Avand in vedere postul trecut, cel cu concediile romanilor si altele... si feedback-ul primit de la cineva ma gasesc in ipostaza ciudata de a mentiona 2 lucruri:
1. Am intrebat pana la urma colegii, prietenii... daca au fost in Praga, sau Paris/ Viena de sarbatori sau Grecia ca sa vad daca parerea mea, pe care am exprimat-o inainte sa gandesc prea mult tine apa sau nu. Nu tine. Majoritatea nu au fost in Grecia, Praga, Paris sau Viena de sarbatori.
Ce concluzie pot sa trag?

2. Chestia cu weekendul
Sunt in Praga. Un weekend prelungit. Ieri am fost aproape toata ziua la cumparaturi, la... atentie ... reduceri. Se pare ca sunt roman iar romanii vin la pachet - cu plusuri si minusuri (0).

D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dan , nu mai trage tu concluzii!! Poate ca unii nu vor sa calatoreasca prin alte tari, dar poate ca sunt unii care nu-si permit.

Sa ne aduci poze!!

Flag counter?

free counters

Stat