marți, 2 septembrie 2008

Cel mai tare blog

Am cautat si ... caut. Cu totii cautam.
Prostia este ca atunci cand gasim nu ne dam seama, iar atunci uitam sau pierdem. Poate ne amintim din nou...

Am gasit un blog foarte tare. Il stiam demult, de fapt de ceva timp...
- este un blog foarte foarte vechi,
- nu poti posta comentarii
- titularul blogului e mort de mult timp
- are un numar fix de posturi, anume 150
- nu are poze
Dar e actual. Nu a mai postat omul de foarte mult timp pe blogul lui... si e foarte fain.
Toate astea il descalifica pentru a se numi "blog", dar pentru faptul ca este asa de intim, atat de adanc in ce spune omu asta, cat de mult se deschide.... e mai mult decat un blog.

David il cheama pe omu asta si dupa ce scrie cred ca a trecut prin multe in viata lui.

Pentru azi va recomand postul 142, 143 si ... daca aveti timp... 119.
http://www.biserica.org/Biblia/VT/Psalmii/142_index.html

Sa fiti iubiti

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si mie imi sunt dragi psalmii pentru ca de multe ori imi potolesc valvataia gandurilor ,imi inmoaie inima sau imi sadesc in suflet ganduri intelepte.Cand ii citesti parca le auzi melodia si se potrivesc asa bine celor raniti,tristi,deznadajduiti dar tot ei inveselesc sarbatorile si iti aduc multa dulceata.
A

Anonim spunea...

Foarte frumos sa-l faci pe David asa actual!FAIN ca nu-i uitat si inghesuit acolo intr-o carte din BIblie...
Alina C

Anonim spunea...

Iata ca mai sunt si altii pasionati de "cantari evreiesti".
Psalmii sunt si preferatii mei. Exprima atat de bine ceea ce simtim noi din vremurile astea incat parca ar fi propriile noastre rugaciuni.
Mie imi plac toti autorii: David, Asaf, fii lui Core s.a.

Flag counter?

free counters

Stat