miercuri, 18 martie 2009

Sambata

Sambata, sambata, sambata... sambata.
Sambata am facut curat, am dat cu grebla, apoi am mancat foarte mult. Pe la 5 m-am culcat si m-am trezit duminca dimineata la 5.

Nu, nu ne-am intalnit. Cumva nu ma asteptam sa ne intalnim la prima strigare, dar am aflat mai multe despre cei care au votat! Annie si Radu - pe ei ii stiu si ii pot suna. Au mai ramas 3, pe care nu ii cunosc (sau poate ii cunosc, dar nu stiu ca sunt ei - adica voi- care cititi), dintre care unul a postat un comentariu. Mai ramaneti doi - care nu ati zis nici da nici nu.

Asadar - sambata viitoare la ora 15:00 (s-a modificat ora) in fata la Mall Vitan ne intalnim! 
Vrem sa ne intalnim, sa bem o cafea, sa discutam, apoi sa plecam care pe unde. Daca aveti interes stiti unde ma gasiti.
WOW - sunt foarte curios cum o sa fie si astept cu nerabdare sambata - adica maine !


:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Servus Dan,
ma gandesc sa vin si eu sambata la intalnire , dar as putea la ora 15 in loc de 16- daca tot vorbeai de flexibilitate.Crezi ca e posibil?

Dan Babu spunea...

Ok. Am modificat. Ramane la 15:00
Dan

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este

Dan Babu spunea...

este ce?
d

Flag counter?

free counters

Stat