vineri, 10 aprilie 2009

Cel mai nou trend - am fost plecat, n-am avut timp

Am observat ca nu sunt un om lipsit de initiative, si cred ca majoritatea sunt bune. Unele - recunosc - e bine ca nu de duc la indeplinire :) Dintre cele, pe care le consider eu bune putine le duc la indeplinire. Cumva maritatea raman in stadiul de idee, initiativa pentru scurt timp. Toate ideile si intitiativele incep asa, dar stadiul asta este foarte volatil - si periculos. Azi e - maine e mai putin, poimaine si mai putin. Peste o saptamana nu mai e deloc. 

Am vrut sa fac glume de 1 aprilie dar nu am facut. Mi-au venit 10-12 idei in cap despre cum sa fac glume si cui, am ras singur tare si in gand, dar nu am sunat pe nimeni. Eram ingrijorat si obosit. 

Am vrut sa mai scriu pe blog saptamanile trecute, dar am fost plecat, obosit, trebuie sa calatoresc mult, nu in scop de distractie - si chiar nu e distractie.

Am vrut sa ma rog, sa comunic mai mult cu altii, sa investesc in oameni, sa imi mai cumpar niste haine, sa fac curat, sa merg la sala, dar nu am facut.


Conjunctiile sunt ca niste semafoare in fraza - am aflat si eu de curant. Conjunctiile cele mai des intalnite sunt : si, totusi, dar. 
Si = verde in fraza - mergi mai departe
Totusi = galben 
Dar = rosu
Acum puteti reciti ce am scris mai sus. Acum veti intelege mai bine ce scriu mai jos. 

M-am ingrijorat saptamana asta cu privire la munca si oboseala, ba chiar m-am enervat la un moment dat, totusi Domnul mi-a vorbit de mai multe ori, spunandu-mi acelasi lucru de fiecare data. 
Proverbe 3:5-6  
"Increde-te in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe intelepciunea ta. Recunoaste-l in toate caile tale si El iti va netezi cararile"

Psalmul 37,7
"Taci înaintea Domnului, şi nădăjduieşte în El. Nu te mînia pe cel ce izbuteşte în umbletele lui, pe omul, care îşi vede împlinirea planurilor lui rele."

Psalmul 31:13-15
"Aud vorbele rele ale multora, vad spaima care domneste imprejur, cand se sfatuiesc ei impreuna impotriva mea, cand uneltesc sa imi ia viata. Dar eu ma incred in Tine, Doamne si zic : "Tu esti Dumnezeul meu!" Soarta mea este in mana Ta; scapa-ma de vrajmasii si de prigonitorii mei!" 

Psalmul 109: 1-4
"Dumnezeul laudei mele, nu tăcea!
Căci protivnicii au deschis împotriva mea o gură rea şi înşelătoare, îmi vorbesc cu o limbă mincinoasă, mă înconjoară cu cuvîntări pline de ură, şi se războiesc cu mine fără temei.
  Pe cînd eu îi iubesc, ei îmi sînt protivnici; dar eu alerg la rugăciune.

Si intr-adevar daca in Dumnezeu nu ma pot increde, atunci in cine? Discutam noi la grupul din Tei despre fagaduintele lui Dumnezeu. Este fantastic ce promite El, minuat si frumos. Nu stiu cum m-as descurca nu doar in situatii grele, dar si in viata de zi cu zi, fara sa umblu cu Dumnezeu, fara sa il cunosc pe El. 
Nu imi pot imagina cum este sa nu il cunosti pe Dumezeu, cu toate ca asa am fost si eu, dar nu imi amintesc. Cu siguranta este greu.

Va doresc ca Dumnezeu va lumineze.

Dan







7 comentarii:

Anonim spunea...

"Recunoaste-l in toate caile tale si El iti va netezi cararile."

Ai uitat sa ingrosi conjunctia "si".
Si aceasta era una dintre cele amintite de tine.

P.S. Era bine daca-l scriai cu verde :D

Anonim spunea...

Citind postul tau despre ingrijorare,tristete,oboseala,lipsa de finalitate si timp, ma gandeam ca nu mai e nimic special in nimic,ca iti contempli fatalist propria nefericire si ma intrebam ce ar fi de facut.

Dar tocmai pentru ca il cunosti pe Dumnezeu te afli de fapt in mijlocul fericirii,si frumoasa ti-e zbaterea si mandre infrangerile,cum spunea cineva.

Anonim spunea...

Domnul sa te binecuvanteze, Dan, si sa se foloseasca de tine prin acest blog... sa raspunda celor care au intrebari!

Numai bine!

Dan Babu spunea...

Nu stiu cine spunea despre zbaterea asta frumoasa si mandrele infrangeri...
As spune mai degraba ca zbaterea e cel putin incrancenata, grea, dureroasa iar infrangerile sunt rusinoase.

Nefericirea - pana la urma nu e asa de nefericita, iar despre fericire - nu pot spune ca radiez de fericire.

Multumesc lui Dumnezeu ca ne tine in mana Lui, nu ne lasa. Bun gandul.

Urmeaza proba de foc.
Dan

Anonim spunea...

De ce razi amar? Maretia este atunci cand te ridici de la pamant gata sa intri in lupta din nou,iar frumusetea ,fericirea o gasesti in tineretea ta,in sanatatea ta,in emotia pe care o simti cand te gandesti la fata iubita si inca in si mai multe aspecte...Iar am gresit?

Dan Babu spunea...

Partial.
Suna destul de romantic ce ai scris.
Proverbul romanesc "Din gresala in gresala la victoria finala" nu cred ca se aplica.
Din gresala in gresala te duce la gresala finala. Daca stii povestea lui Lot din Biblie vei intelege ca atunci cand o apuci in jos cu toata viata ta, cand cochetezi cu pacatul si ii dai intai un deget, apoi o mana, apoi te prinde...

Te rog nu ma intelege gresit. Da exista infrangeri si da, ne ridicam de acolo incredintati in Harul lui Dumnezeu. Dar atunci cand viata noastra este o infrangere sau infrangerile vin una dupa alta... well... urmeaza una si mai mare si definitiva.

Nu am mai auzit sintagma asta "a rade amar". Intr-un fel ai dreptate, dar in cu totul altul, decat cel la care cred ca te referi.
Trebuie sa ma opresc aici.

Anonim spunea...

Hei Dan, nu am inteles de ce crezi tu ca eu sustin pacatul, mie nu mi se pare ca as fi scris ceva in sensul acesta.Nu pot sa spun despre mine ca nu ma uit uneori la pacat prin vizorul usii sau ca de multe ori chiar merg prin Valea Umbrei Mortii datorita lui, DAR am urcat si "munti minunati", iar ceea ce sustineam eu e faptul ca nu trebuie sa lasi sentimentele de dezamagire sa se adanceasca si sa devina Amaraciune si poate mai grav, parte din fiinta ta.Adica aceasta amaraciune ajunge sa te haituiasca si sa-ti marcheze felul de a privi.
Trebuie sa ma opresc aici.

Flag counter?

free counters

Stat