joi, 10 ianuarie 2013

Combinezonul rosu

Merg pe strada grabit sa ajung la o intalnire cu un client potential si ajung la o trecere de pietoni. Ma uit in dreapta - nimic, in stanga - sens unic. Apoi ma uit la semafor si vad omuletul de sus, cu mainile paralele pe langa corp si imbracat in combinezon rosu cum sta. Rosu.
Dau sa trec strada si ridic piciorul drept, dar apoi ma opresc.

Langa mine o doamna cu un copil, sa zic in clasa a 4-a, deci nu chiar mic. E rosu si pentru ei si stau la semafor. Nu vine nicio masina si ba mai mult nu se vede nicio masina chiar in departare.
De pe cealalta parte oameni ca mine - grabiti, se uita in dreapta (unii) si trec, altii ii urmeaza apoi, ca  o turma de oi.

Aici, langa mine, doi prosti care stau. Stau si eu, al treilea prost, cu ei si ma gandesc ca singurul motiv pentru care nu trec strada este ca mama vrea sa isi invete copilul sa respecte legea, sa aiba grija si sa nu faca prostii. Probabil de copil rad colegii ca urmeaza invataturile mamei si ocazional mai trece si el pe rosu.
Imi imaginez ca micutul o intreaba pe mama: "Mama... da de ce noi stam si altii trec?"
Ce exemplu pentru moralitate suntem noi, cei care trecem.

Asa cam am decis sa actionez nu de dragul legii, nici de dragul oricarui alt lucru, ci doar pentru cam vrut ca acea mama sa stie ca nu e singura, iar cand copilul contesta ce ii zice maica-sa, mama sa poata spune "uite vezi... nu toti trec pe rosu".

Si am stat - 3 prosti pe trotuar. Ceilalti treceau iar noi stateam. Mama si copilul isi mai ziceau cate ceva dar nu auzeam ca aveam gluga pe cap. Bai... si nu se mai facea verde. Imi venea si mie sa trec... Am vazut oameni trecand fara se se uite si trecand chiar cand au inceput sa vina masini foarte aproape de ei.

Apoi omul de la semafor si-a schimbat combinezonul in verde si a trecut strada.
La fel si noi.

M-a impresionat chestia asta.
D

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ha,ha, partea bune este ca nu ploua!:)

Anonim spunea...

plus + PLUS!
aaf

Anonim spunea...

M-a amuzat postarea ta. Dar e bine ca ai stat si tu la semafor:)

Anonim spunea...

E clar ca esti pregatit sa fii un tatic bun! :)

Anonim spunea...

Ce dragutz, Dan!!! Bravo! :)

Dan Babu spunea...

Asta cu taticu e tare.
D

Anonim spunea...

Ce spune asta despre tine?

Ca nu risti prea des? Ca tii la capul tau si nu umbli fara casca de protectie? Ca de obicei nu te arunci cu capul inainte?

Te lupti cu tine insuti si de obicei castigi? Cat esti dispus sa risti si cat te face asta sa nu dormi noaptea sau sa iti frangi mainile de dimineata pana seara asteptand rezultatul…

Anonim spunea...

La multi ani, draga Dan, sa ne traiesti si sa ai parte de bucurii si realizari deosebite!

Dan Babu spunea...

Salutare anonimul cu "la multi ani". Mi-a placut.

Da n-am inteles-o pe cea cu casca de protectie. Oricum eu ma bucucur sa vad o perere, o ceva, o altceva, orice.

Multumesc
D

Flag counter?

free counters

Stat