miercuri, 31 octombrie 2007

In ce ma incred?

E dimineata si tre sa plec la client. Tre sa terc pe la banca si pe la birou. Si e deja 7. Mai trebuia sa lucrez ceva, da am adormit aseara.
Oricum am fost aseara la o intalnire cu un tip, Dominique Fessler il cheama... si ne-a povestit de viata lui. Elvetian tipu, a terminat Dreptul si s-a angajat intr-o comanie farmaceutica. La 33 de ani conducea o companie afilata grupului in Australia. Calatorea des...
Apoi s-a mutat la alta companie americana si avea masini sport, 4 vile, limuzina cu sofer, zbura cu avioanele companiei... cam asta e viata de CEO la americani.

Ne-a povestit despre lucrurile in care merita sa te increzi (trust), chestiile, in care merita sa ai incredere ca un om care a avut (are) tot ce am vazut noi prin reviste. Desigur... noi lucram pe la o firma, alta... avem un sef... si tot asa... si ajungem la CEO pe Romania apoi pe zona si apoi pe continent si apoi Mondial. CEO unei companii mondiale.... sa ai tot ce vrei. TOT.

Dominique imi povestea cum oamenii din astia au foarte mare putere, dar sunt goi. Lucrurile pe care le au devin "stuff". Devin scortosi si pe masura ce isi dau seama ca imbatranesc devin si mai arizi.

Deci provocarea noastra pentru dicsutii data viitoare este increderea.
In ce iti pui increderea/ ince te increzi, ce crezi ca iti va aduce bunastare, fericire, alea alea... ce vrei tu? Si iti spunem si noi.

Invitam, deci, toti blogerii sa participe la o discutie ne-virtuala cu noi luni de la ora 7, 7 jumate ( cum e la romani....care cum poate) la Corneliu Coposu. Contact gasiti mai jos. N VDM ACL.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Dan e interesant ce ai spus tu aici de tipul ala. o fi dus-o bine la viata lui, nu-l cunosc, dar ai spus si ca nu e prea perfect totul in viata lui.Stii am cunoscut oameni mari, super mari si tari,am stat chiar la masa cu ei si ziceau, citez "ca vin sa-si incarce bateriile aici!" "AICI" - era un loc simplu , intr-o familie sau mai multe, intr-un cerc de prieteni fara fite si interese in care omu spune ce-l doare, ce gandeste, ce-l bucura, infrangeri, victorii.Si daca ai asemenea oameni in jurul tau, un umar pe care sa-ti pui capu si sa plangi,unul cu care sa explorezi lucruri frumoase, unul care te iubeste si pt el vei ramane acelasi chiar daca tu te schimbi...atunci cred ca te poti numi un om fericit!Iar celellate chesti, cum ziceai de tipu ala, lucruri materiale , daca le ai astea oarecum intretin fericirea, insa fara oameni viata asta e grea,e trista, si poti sa te plimbi singur pe un iaht daca asta te face fericit...dar nu stiu cat tine...deci zic eu ....familia, prietenii astia ni-i da Dumnezeu si tre sa-i pretuim, e frumoasa viata cu ei! Uite eu nu mi-as putea imagina viata fara niciunul din fratii mei, acum cred ca e perfect si e frumos!
Alina C-scriu de la stagiu, noi muncim cu spor

Anonim spunea...

Sugerez sa iei jos numele complet a lui Dominique, Dan. Nu de alta dar blogul tau e accesibil pe tot netu si e bine nu trecem sfera privata...doar o sugestie.

Dan Babu spunea...

Hello.
Eu ma bucur ca blogul nostru este accesibil pe tot netul, dar din pacate trebuie sa vb limba romana ca sa citesti ce se intampla...
Situl lui Dominique este: http://www.europartners.org Aici se pot vedea mai multe despre el si despre toata organizatia lui.

Dan

Flag counter?

free counters

Stat