luni, 1 decembrie 2008

La multi ani Romania


Sarbatorim azi ziua romanilor. Pe protv se spune "sa explodeze bomba cu mamaliga" si "s-o facem lata, inca odata". Si iata ca au fost alegeri si am facut-o lata, a treia oara :)))


In rest - tuturor celor ce va simtiti romani va urez La multi ani. Pot spune ca exista o orecare mandrie in mine ca sunt roman, nu imi e rusine cu tara mea, multumesc lui Dumnezeu ca m-am nascut aici

De ziua noastra imi doresc pentru mine si pentru tine sa ne apropiem mai mult de Dumnezeu.


Ma uit pe geam si e frumos afara. Avem o tara frumoasa.


Dan


2 comentarii:

Anonim spunea...

chiar ca am facut-o lata la alegeri :(
astia suntem si avem conducatorii pe care ii meritam...
Domnul sa fie cu noi toti :)

Anonim spunea...

De Ziua Nationala cand sarbatorim unitatea sau solidaritatea noastra nu suntem deloc cu un gand si uniti,din alegerile noastre se vede cum suntem de fapt.

Flag counter?

free counters

Stat