marți, 9 decembrie 2008

"Luminite de crize"

Citate celebre din ultimul timp:
Castigatorul premiului cel mare
Anca: "Luminite de crize" - vorbind despre luminile, la care le-au dat drumul pe 5 sau 6 dec prin capitala si descriine minunatia in felul acesta minunat - luminite de crize - putine, mici, intarziate.

Pe locul 2 (ieri) Adi:
Zicea ceva de genul "S-au trezit toti! Aia cu care ma lupt eu in fiecare dimineata" - referindu-se la lupata fiecarui barbat si a fiecarei femei cu toti ceilalti in trafic. Jucam in tinerete un joc cu tari, in care erau niste aliante. Ne placea sa zicem: Romania contra toti.
Azi s-a implinit ceva similar. Eu contra voi - fiecare pentru el.

Pe locul 3 (acum imi amintesc):
Crie (Alma): Asta e tare: Born to party, forced to work. Status de pe YM.

Pac - pac

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si care-i premiul? Acum, daca ai scris...trebuie sa fie unul, nu? :D

Dan Babu spunea...

Da, ar trebui sa fie premiu. Imi amintesc ca am mai organizat un concurs de poezie si nu mai stiu care a fost premiu.
Oricum acum nu stiu care ar fi obiectul concursului - cred ca zicale proprii.

Premiu?
Nu stiu- pentru o zi titlul blogului va fi in culoarea dorita de castigator.

:D

Angi S spunea...

:) nice :D...mi-a placut si premiu...cred ca m-as zbate sa castig un asemenea concurs :D

Anonim spunea...

Doar titlul? Si doar o zi? Hmm, nu-i prea interesant premiul asta.
Da', daca tot ai zis, hai fa-l roz :D

Anca

Flag counter?

free counters

Stat