miercuri, 2 septembrie 2009

Planuri,

Am de gand sa impartasesc un pic ce cred ca imi vor rezerva urmatoarele 2 luni. Cum anul 2008 a fost unul aparte, un an al "indepartarii si intoarcerii" pentru mine, asa si 2009 va fi un an cu totul special. Il numesc " anul calatoriilor":
Calatorie in tara mea: in Romania - pentru 2 luni (aprilie, mai) plecat prin diferite orase.
Calatorie in Europa: Cehia, Austria, Slovenia 1 luna jumate (iulie, 1/2 august)
Acum mai urmeaza sa vad cum arata Turcia (o saptamana) si incoronarea anului "universitar" o reprezinta India (luna octobmrie).

Este ciudat ca dupa India nu am absolut nimic in cap, adica nu imi pot imagina ce urmeaza, chiar daca ma straduiesc, parca nu pot vedea, si nici nu imi pot inchipui ... luna noiembrie. Este pentru prima data in viata cand nu pot vedea nimic, nimic, iar increderea mea in Dumnezeu trebuie, chiar trebuie sa fie oarba.

Odata cu fiorul, pe care l-am simtit pe sira spinarii am vazut de dimineata rezervarea biletului de avion pana la Kalcuta.
Imi vine in cap un proverb:
Increde-te in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe intelepciunea ta
Recunoaste-l in toate caile tale si El iti va netezi cararile.

Asa ca Dumnezeu stie de ce merg (si cu ajutorul Lui chiar voi merge).

Dan

7 comentarii:

Dan Babu spunea...

Am bagat niste poze ca sa fie mai atractiv postul!
Muhahahahahaaha

Anonim spunea...

"Incredinteaza-ti lucrarile in mana Domnului si iti vor izbuti planurile ." ;)
Proverbe 16:3

<><

Anonim spunea...

Era pe vremuri un cantec "que sera, sera".La o adica ce o sa fie, o sa fie.Parca simt la tine dorul dupa ce va sa vina, mi se pare normal, nu esti nici macar la jumatatea drumului tau.Nu ti se pare viata o calatorie frumoasa dar anevoioasa?

Unknown spunea...

Super tare, Dan! Te felicit pentru ca aparent reusesti sa faci ceea ce altii doar viseaza sa faca, si anume sa calatoreasca, sa experimenteze alte culturi, respectiv subculturi, sa relationeze cu oameni din clase sociale diferite de a lor, samd..cu alte cuvinte lucruri care iti largesc perspectiva asupra vietii si a lumii. Good for u, si succes in demersurile viitoare! ;)

Anonim spunea...

VA FI UN FEL DE SURVIVAL, ALTFEL DE SURVIVAL :)
Alina C

Dan Babu spunea...

Uite ca a dat roada cu pozele:))

@que sera, sera
viata mi se pare frumoasa - acum o duc bine. Cred ca o sa mi se para urata cand o sa o duc mai rau. Cred ca o complic si eu.

Servus Corina
Nu e meritul meu. De fapt inca nici nu am plecat si cu siguranta mai sunt o gramada de impedimente.
Ma rog si ma incred ca Dumnezeu isi face lucrarea Lui.

Sunt curios cum arata India. Am vazut filmul "Slumdog Millionar" si asta este cam tot ce stiu...

Si Andreea - da- multumesc de verset. Vreau sa fac asta.

Adelina spunea...

Vreau si eu in India :p

Flag counter?

free counters

Stat