miercuri, 20 octombrie 2010

VIN...

"Draga India

Stiu ca a trecut ceva timp de cand ne-am vazut ultima data, dar as vrea sa stii ca nu te-am uitat. Si cred ca nici tu pe mine. Ma bucur ca am mai comunicat in ultimul an, dar este mai frumos cand ne si vedem. M-am tot gandit la tine in ultima perioada...

Am vesti bune pentru noi! Stiu ca ma astepti si tu, de cand ti-am spus ca este posibl sa revin anul acesta. Mai ai putina rabdare. Revederea noastra se apropie, asteptarea va lua sfarsit destul de curand. Acum sunt ocupat cu ultimele pregatiri si ma gandesc ce sa iti aduc. Sunt putin bolnav si am planificat, replanificat si re-re...- replanificat totul. Daca totul merge bine si voi fi sanatos ne intalnim saptamana viitoare. Abia astept :)

De anul trecut de cand te-am vazut prima data m-ai marcat si am povestit despre tine si altora. Anul acesta vreau sa te prezint catorva prieteni care sunt dornici sa te intalneasca personal. Asa ca ma vor insoti si ei.

Cu ajutorul lui Dumnezeu ne vom revedea cu bine.

Cu drag
Dan"

:)

10 comentarii:

Anonim spunea...

Daca m-ar chema India, m-as simti rasfatata:)!
Calatorie binecuvantata!

Dan Babu spunea...

Acum imi dau seama de rasfatul cel mai mare: India nu stie cea mai frumoasa limba din lume: romana :))

Deci relatia nu e chiar asa apropiata avand in vedere ca i-am scris o scrisorica, dar in alta limba :))

E. Iuga spunea...

..las ca foloseste 'Google Translate'

Anonim spunea...

India are deja inima ta, ce altceva si-ar mai dori?

Anonim spunea...

Hei, mai traiesti? (fara inima?)

:))

J

Dan Babu spunea...

Maine plec, asta probabil e ultima chestie scrisa inainte de plecare.
Sper ca ne revedem/ reauzim cu bine.

De data asta mergem si in niste zone fara internet. Ca de exemplu jungla.
Sunt convins ca India abia asteapta sa ne vada...

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Andreea spunea...

inteleg avantul de a evada intr-o lume complet noua si diferita, de a gusta un "alt fel..."
insa ce ma intriga pe mine: ce te-a facut sa revi in aceeasi lume?

Dan Babu spunea...

Salut Andreea.
Eu as zice "CINE m-a facut sa revin".
Dumnezeu este cel care m-a trimis, in slujba caruia sunt. Iar eu m-am supus si bine am facut.
Inca nu am apucat sa scriu cum si cat de mult m-a binecuvantat El in aceasta calatorie.
Cred ca Domnul ma iubeste mult de tot de mi-a dat cu generozitate si incercari si eliberari...
A fost...minunat.

Mai vreau!
D

Anonim spunea...

Multumesc pt. raspuns, D.
Astept sa scri "noutatile"...poate voi gasi un raspuns si mai "sonor" printre randurile 'proaspete'...
desi, cred ca e o nesincronizare din partea mea...tu vi cu noutati din calatorie, eu doresc ganduri din perioada "intertestamentara" (prima si a doua calatorie)
Ce sa fac, daca de-abia acum mi-a cazut in maini blogul?!?;)
Numai bine, din'nauntru spre afara!

Flag counter?

free counters

Stat