vineri, 5 noiembrie 2010

Jungla

Dragi  cititori
Am vesti din India. Este complicat cum am ajuns aici pana la urma, dupa un drum istovitor, dupa ceva peripetii pe drum.

Posed prima mea bicicleta noua, indiana pentru ce fac aici, vizite, discutii... multe lucruri sunt cunoscute de anul trecut, altele noi... Sunt impresionat ca oamenii isi amintesc de mine, de cum ma cheama si sunt foarte bucurosi sa ma vada. Multi dintre cei de anul trecut au tot intrebat de mine - cand ma intorc.

Saptamana asta am fost in jungla, in sate si as vrea sa pun pe blog cateva lucruri din jurnalul, pe care il tin.
Nu am pozele transferate pe calculator si sper sa gasesc timp sa impartasesc cateva lucruri cu voi.

D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Era si greu sa nu-si aminteasca de tine. Pe nici o strada si-n nici o piata de acolo, nu se vinde ce au ei nevoie cu adevarat si ceea ce le oferiti voi.Faceti lucruri mari!

Iti doresc curaj, sa ai rabdare(si indelunga) pentru atunci cand iti cade cerul in cap si iubire(sa dea peste)! Asteptam vesti.

Un cititor

Flag counter?

free counters

Stat