sâmbătă, 24 decembrie 2011

Haos si confuzie

Salut. Poate esti nou pe blog, poate acum citesti prima data, sau poate nu. Cu siguranta stii ca se apropie o sarbatoare - craciunul. De fapt - cand vei fi cititi aceste randuri, craciunul va fi si trecut.
Probabil ai observat ca in fiecare an confuzia creste, a lumii in general, dar si a ta.

Speculez ca majoritatea oamenilor de la noi din tzara, dar poate si altii, fiind copii sau adulti, s-au intrebat: care e legatura intre: reni, elfi, mos craciun, familie, brad, cadouri... si un baietel, cu parinti pe care nimeni nu i-a mai primit in orasul Betleem, care erau si pe drum, saracii. Care e legatura? Nu inteleg - si asta nu pentru ca nu pot intelege, si pentru ca nu exista o explicatie real-plauzibila.

Stau sa ma gandesc azi, singur prin Bucuresti - ce este mai important de Craciun: cadouri? familie? biserica? Isus? Poate e bine sa imi iau zicua de 24 dec ca sa meditez la cine este El, Fiul lui Dumnezeu care s-a intrupat. Apoi sa ma bucur de familia mea maine. Cadourile, pe care oricum le-as fi facut fie ca era sau nu craciun, deja le-am dat cu bucurie.
Cine este Isus si ce legatura are cu mine. Isus asta este un gand, o idee, un obiect, sau o persoana, un individ, e mort sau e viu?

Va salut pe toti care cititi cu http://www.youtube.com/watch?v=zdkrvP_6D_U&feature=relmfu si va doresc ca in inimile voastre sa va luati timp sa raspundeti la cateva dintre intrebarile de mai sus.

Domnul cu noi
D


10 comentarii:

Anonim spunea...

Am auzit ca vechii greci, dupa moartea unui om, puneau o singura intrebare: A cunoscut dragostea? Ma gandesc la noi ca suntem fericiti sa cunoastem Dragostea, dragostea care ne cuprinde si pe noi.
Iti doresc ca in aceste zile si totdeauna sa te bucuri de binefacerile dragostei Lui!

o cititoare

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=APtPEGGyBpg&feature=related

Dan Babu spunea...

Salutare
\mersi fain de urare.

Fain videoclipul asta de pe youtube. Tu esti?

D

Anonim spunea...

Wow, ce fatza noua are blogul tau...
Imi place culoarea!

Dan Babu spunea...

no stai asa... ca inca nu e final. Nu prea ma pot decide ce sa aleg.
D

Anonim spunea...

Asteptam ceva ganduri, dupa cum e traditia, mai ales ca se face cifra rotunda :)

Anonim spunea...

hei ... 30 - treizeci

- Ce se intampla cand implinesti 30 de ani???

- Schimbi prefixul... :)) :))

La multi ani, Dan Babu!!!!!!!!

semnatura: ;)

Anonim spunea...

In aceasta zi frumoasa a anului (si) gandul meu te cuprinde...si iti doresc puterea si intelepciunea de a prinde si pastra ceea ce e frumos si esential in viata asta!
La multi ani!!!

soul

Anonim spunea...

Interesant rozul si auriul acesta ca fata a blogului. :) Ai inceput sa vezi viata mai in roz?

;)

Dan Babu spunea...

Multumesc celor care mi-au urat cate ceva de bine de ziua mea.
Nu am apucat sa scriu ceva mai semnificativ ... si decat sa scriu neinspirat mai bine astept.

Multumesc.

Flag counter?

free counters

Stat