vineri, 16 decembrie 2011

noi intrebari

Austria, nu stiu de ce imi place Austria, dar imi place.

Saptamana asta am fost la un curs de schi, pentru super-instructori de schi. Adica - ca si cum as fi eu un fel de expert, care doreste sa devina si mai expert.
Pe scurt - cursul mi-a mai luat din expertiza, taind nu finutz, ci cu toporul din ce credeam ca stiu. Stiu mai putin decat cred ca stiu - a fost dureros - atat pentru orgoliu personal, cat si pentru picioare.

Multumesc lui Dumnezeu ca am putut sa invat ceva, de fapt destul de mult, multumesc ca a fost un har sa schiez aici, sa invat, sa gresesc, si sa invat din unele greseli, sa nu fiu perfect sau expert. Si vreau sa si dau mai departe ce am invatat.

D









3 comentarii:

Anonim spunea...

e frumos sa fii smerit, dar e si greu :)

cn

Anonim spunea...

De cate ori citesc ce scrii imi place sa incerc sa ghicesc cam in ce stare esti atunci. Citeam in "Totu-i bine când sfârseste bine" o propozitie cam asa: "In mine vezi si grindeni si seninuri"-cred ca ti se potriveste...

Sper ca pe langa cunostinte temeinice care sa te ajute in ghidarea altora, sa fi capatat un suflu nou si entuziasm pentru ceea ce urmeaza sa faci. Sa inveti pe altii e o slujba de exceptie , si cred ca ti se potriveste, ai multa rabdare, mai multa cu ei decat cu tine.

moro spunea...

Gdml, sa ma inveti si pe mine sau macar pe copilasii mei :)

Flag counter?

free counters

Stat