miercuri, 24 octombrie 2012

N-am inspiratie.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Cineva imi spunea ca oamenii barfesc pentru ca viata lor nu este la fel de interesanta ca a celorlati.

Nu ai inspiratie si barfesti => nu ai o viata interesanta.

Anonim spunea...

Cand se intoarce inspiratia ta “acasa”? Sau cum reapare muza? Adesea si eu patesc asta daca sunt prea mult blocata intr-un proiect sau intr-o activitate rutiniera, dar daca stau in aer liber, printre oameni, parca mi se deschid ochii si vad culorile mai bine, fețele lor, felul lor ciudat sau interesant. Ma reconforteaza discutiile faine, faine, cu unii oameni si, uneori, ajutorul si atentia catre o persoana cu o problema pe care mi-a impartasit-o.

Ce mai faci? Pe tine ce te ajuta?

Dan Babu spunea...

Salut Anomin 1
Nu inteleg ce ai spus. Nici de ce.
Dar dintre astea 'de ce' nu inteleg mai mult decat 'ce'.
Te invit sa imi zici si mie.

Dan Babu spunea...

Salut Anonim 2
E remarcabil totusi ca mai exista oameni care citesc blogul. Nu prea i-am mai dat importanta, din motive... variate.

Nu stiu cand vine inspiratia acasa, dar stiu cum reapare muza. Si s-ar putea sa mai dureze.

Pari un om interesat totusi de ce mai fac, cum ma simt. Pai atunci te invit la o discutie faina, faina sa impartasim probleme, sa cautam rezolvari. Ah... dar vrei sa ramai anonim pe internet. Scuze. (ironie)

Ce mai fac?
Multumesc lui Dumnezeu ca am avut de lucru, businessul a prosperat in luna noiembrie si decembrie.

Ce ma ajuta?
Ma ajuta increderea. Vreau sa am incredere in altii si altii sa se bucure de incredere in mine.

Dan

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

E cam greu sa avem o discutie, sunt sigura ca ar fi faina, faina; distanta dintre noi e mare, si asta duce la imposibilitate.

Cele bune,
anonim 2 :)

Flag counter?

free counters

Stat