marți, 5 septembrie 2017

Ele au fost primele, dar eu stiu ce vreau

Ieri m-am intalnit cu Ed la Starbucks Unirii. Pe drum m-am oprit sa iau o clatita cu 10m inainte de local. In fata mea erau doamne. Am stat putin, le-am vazut ca discuta, sa uita, iar discuta....

Vanzatoarea se uita la mine iar eu m-am dus mai in fata. Ce i-am spus i-am spus astfel incat sa auda si doamnele din fata mea si sa aiba ocazia sa reactioneza. 
Am zis asa: "Buna ziua, ele au fost primele ... dar eu stiu ce vreau". Nu ma bagam in fata, pur si simplu spuneam ca pot astepta, chiar daca stiu ce vreau. 

Vanzatoarea a decis ca eu sunt clientul mai bun, si daca ma ia pe mine nu o sa le piarda nici pe ele. In 10 secunde plecam cu o clatita cu ciocolata de acolo. 

Ce inseamna asta?
Pe drumul pana la Starbucks m-am gandit asa: in viata nu conteaza daca esti primul sau al doilea sau al treilea daca oricum nu stii ce vrei. Dar daca stii ce vrei atunci nu conteaza ca ai ajuns mai tarziu. 
Pentru mine a fost tare fain sa ma aud spunand "stiu ce vreau".

Stiu, stiu, nu e mare articolo pe blog, dar mi-a ramas in cap ideea asta. 

P.S. Cand plecam eu doamnele inca erau la vitrina discutand, dragutele de ele!

Niciun comentariu:

Flag counter?

free counters

Stat