miercuri, 19 decembrie 2007

De Craciun...

Noi ne vom intalni vineri seara sa mancam impreuna. Voi gati eu. Cu ce ocazie?
Am vazut prin alte parti ca grupuri de oameni (studenti, pianisti... s.a) se intalnesc de craciun, fac de mancare la unul dintre ei acasa si ... o mananca ( mancarea, nu casa)

TOATA lumea de pe blog e invitata, iar prin toata lumea inteleg ce scrie aici, adica toata lumea.
Ii invitam, deci pe toti anonimii, atat cei ce au scris, cat si pe cei ce doar au citit, pe Ana, Meli, Vice, Anca, Alina C, Dan( eu - ma autoinvit), Radu ...

Veti avea surpriza sa mai gasiti si pe altii acolo, pe care nu ii stiti nici de pe blog, nici de pe altundeva, sau poate ii stiti.

Poate credeti ca suntem nebuni,si da, pot afirma doar in numele meu ca si eu cred la fel despre mine.
"Cum sa inviti la masa pe unul, pe care nu il stii?"- daca gandesti asa atunci chiar trebuie sa vii, iar daca gandesti altucumva, atunci trebuie sa vii.

Ce vom face?
1. Impreuna vrem sa facem ceva de mancare
2. tot impreuna o sa mancam ce am facut de mancare
3. tragem la sorti care spala vasele

Unde?
Inca nu stim daca la mine sau la Anca, ca are mai mult spatiu acasa. Eu as prefera la mine, ca e mai aproape de metrou si dupa ce am stat la caldurica si am mancat parca nu imi vine sa ies din casa, dar la Anca incap mai multi.

Cum fac?
Pai tre sa ma contactezi, da, trebuie sa treci peste presupuneri despre "a contacta pe cineva necunoscut ( kind of necunoscut) de pe net" si sa o faci si gata. Si vezi dupa aia. Te invitam sa spargi frica asta de oameni, de comunitate ne-virtuala, de deschidere si vulnerabilitate. Noi am facut-o deja si ne asteptam ca si tu sa o faci.
Uite contactul 0728/192.137 sau 0744/750.317 sau danbabu@gmail.com

VINO!

Proverbe: "Frica de oameni este o cursa, dar cine se increde in Domnul n-are de ce sa se teama"

6 comentarii:

Dan Babu spunea...

Eu tot intru (cateodata si multiple times/hour) sa vad daca cineva a scris. Oricum... important e sa ma sune cineva, sau sa imi trimita mail...


Am primit mail de la cineva. Da oamenii sunt in alt oras "cultural" al Romaniei, sunt mai multi, dar nu pot veni.

Multumesc pentru mail.

Anonim spunea...

Eu nu pot sa vin, Dan.
Imi pare rau...
M-am accidentat azi la patinuar si nu sunt tocmai bine. Maine plec acasa sa ma repar. Nu ma indoiesc ca veti avea un timp fain impreuna. Si sper ca ceilalti sa poata veni. Chiar sper.
Mersi fain pentru invitatie.
ana

Anonim spunea...

Oameni buni, mergeti vineri, o sa fie frumos, va asigur eu...Dan e prietenos, nu mananca pe nimeni. Am fost acu cateva saptamani tot asa intr-o seara dupa filmul JOHN Q si am gatit si am mai stat asa si a fost frumos! Pentru cei din Bucharest...mergeti oameni buni!!!! Sa-mi spuneti cum a fost!
Alina C

Unknown spunea...

Hey! Va astept la mine. O sta dan in zona cu metrou dar la mine este sigur loc mai mult! Si...o plimbare asa pe seara nu strica nimanui :)
See you!

Anonim spunea...

Ce ziceti daca vineri la Dan, am stange fiecare cat avem si ce avem, ar fi frumos sa facem niste pachetele pt copii, batrani care au nevoie.
Antonela

Unknown spunea...

cred ca si eu pleca acasa vineri... :| Dar inca nu m-am hotarat.

Flag counter?

free counters

Stat