luni, 24 decembrie 2007


Mail de craciun... cresteti-ar porcu!

Am primit un mail zilele astea, iar dupa ce am cerut permisiunea sa il pun pe blog si am obtinut-o, chiar l-am pus. Sintetizeaza ce vroiam sa spun si eu... dar mai bine cititi voi:


"Cica vin sarabatorile...Care sarbatori ca-s mai multe,unele nu prea au a face una cu alta, in fine toata lumea sarbatoreste. CE? Mai conteaza , oricum fiecare sarbatoreste ce are chef... sarbatoare sa fie....mai ales pt noi romaniii...


Anu asta m-a cam pus pe ganduri nasterea Domnului...Ma gandesc la ce-o fi fost in mintea Mariei, cand a aflat ca e insatcinata, ce-o fi zis prietenele ei, parintii ei, oare au crezut-o? Oare Iosif nu se indoia de spusele ingerului? Oare se gandea ca o fi fost vreun vis?



Imaginile noastre de sarbatori ne arata o MARIE asa cu fata senina si ingerul care ii vorbeste, dar Biblia ne spune ca ea era tulburata...ciudat, nu? Multa suferinta au avut acesti tineri si cred ca si multa impotrivire. Daca tu DAN ai fi fost Iosif si se intampla astain zilele noastre, si Dan, aflai ca iubita ta, logodnica ta ar astepta un copilas, care sigur nu-i al tau, ai mai iubi-o? Te-ai indoi de ea? Ai crede ca aratarea ingerilor a fost vis, o halucinatie, sau o realitate divina? Ai crede-o daca iti va spune ca e dela Duhul Sfant??


Nu stiu, dar eu zic ca o fata sa traiasca asemenea situatie azi, ar fi ruinata, cred ca toti ar marginaliza-o, inclusiv iubitu, familia, cred ca toti care mai decare ar sfatui-o sa avorteze, si cred ca arsfatui-o sa mearga apoi si la un spital de Psihatriept faza cu Duhul Sfant.

Ciudat, dar pt o asa tanara si un asa tanar candva asta a fost o realitate, cam dura, si ma bucur de cum a lucrat Domnul in acea vreme, ca azi noi sa avem pace.


E minunat si perfect planul lui Dumnezeu, si iti doresc Dan sa te bucuri zilele astea si nunumai deaceasta minune, de Cel care e Tot si Perfect, iubitul nostru Domnu Isus! Sa-l iubim mult pe Domnu, macar sa incercam ca eu oricum nu-i inteleg dragostea!

Sa ai parte de multa liniste zilele astea! [...]"


Presimt ca o sa fie un post mai lung...
Sarbatorim de craciun ( cu "c" mic) toate prostiile pamantului... mosu, bradu, carnatu, "dragostea" si "bunatatea umana" aproape totul... doar pe Isus Hristos nu il sarbatorim. Ne e rusine? Nu ne place numele? Nu vrem sa fim asociati cu El?
Ei bine... eu vreau, vreau asta pentru ca e tot ce, de fapt am. Este persoana careia ii datorez, de fapt, viata mea, asa cum e. De fapt daca il am pe El nu mai am nevoie nici macar de brad, porc... altceva. NIMIC. Nu vreau nimic! Si e adevarat, nu mint. EU CRED IN ISUS HRISTOS iar acum, pe 25 dec 2007 il voi sarbatori pe EL si nu mosu, bradu sau mai stiu io ce alte porcarii. Sarbatoresc, pentru ca GOLUL DIN INIMA MEA s-a umplut cu dragostea lui Dumnezeu.
Crezi ca sunt nebun ca scriu asta?
Dar tu... daca ai ajuns pana aici cu cititul.... cine e Hristos pentru tine? O icoana? Un mit? Un obiect? Sau Dumnezeul tau....
Asa ca nu iti doresc sarbatori fericite, pentru ca nu exista... iti doresc doar "sarbatori", pentru ca fericirea vine de la Hristos

http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=12f440bc2bb6e3c13696

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos le spui tu,Dan Babu,placut ne-ai mai plimbat cu gandul la istoria nasterii lui Isus prin Maria acum 2000de ani.Ce eveniment minunat intruparea lui Dumnezeu ce a schimbat si istoria vietilor noastre !
Adina

Unknown spunea...

Da, asa este Isus este cel pe care trebuie sa-l sarbatorim, si nu doar de craciun. El este in inima mea mereu si El aduce sarbatoare si bucurie in fiecare zi.
Craciunul pentru mine este un timp in care poti transmite aceasta bucurie si altora, poti sta cu cei dragi la o masa (nu tre sa fie super incarcata) si poti sa vorbesti mai mult despre Cel care ar trebui sarbatorit in fiecare zi.
Va doresc tuturor un timp frumos cu cei pe care ii iubiti!
Va pup!

Flag counter?

free counters

Stat