miercuri, 18 iunie 2008

Edi, Liana, Naomi si Rut

POVESTEA
Cancerul este o boala grava, foarte grava. Celulele cancerigene distrug celulele sanatoase, in conditiile, in care sistemul imunitar este extrem de slabit. Cancerul se extinde astfel pana omul moare. Aceasta extindere are loc prin atingerea celulelor sanatoase si apoi "uciderea" lor de catre cele cancerigene.

Nu am vazut un cancer pana duminica. Stiam doar ca de la cancer mori si esti mahnit.

Am fost duminica la Edi - un om, pe care nu il cunosteam, nu l-am vazut niciodata. Cei de la noi din biserica tot au vorbit despre el, s-au rugat pentru el. M-am simtit putin ciudat sa ma prezint la telefon ca "Dan Babu de la biserica Agape din Bucuresti" si sa spun ca vreau sa il vizitez. Si el sa se bucure si sa accepte.

Imbracat cu haine de munte am intrat in apartamenul lor din Targoviste - simplu si nesofisticat. Sotia lui Edi, Liana, m-a avertizat ca trebuie sa fiu tare, ca Edi nu arata bine. Eu i-am spus mai in gluma ca sunt sensibil si lesin daca e ceva.
In camera am gasit un om slab, cu chelie si mustata cu o jumatate de fata sanatoasa, iar cu cealalta desfigurata. M-am uitat in ochii lui si am zambit, l-am salutat si i-am spus ca ma bucur ca am venit.
Apoi mi le-au prezentat pe fetele lor frumoase - Rut- 10 ani si Naomi -13 ani.
Edi este un om tare fain, vorbeste mult si despre orice.
I-am prezentat si un aparat medical, care sper sa il vindece. De fapt o parte din scopul meu cu vizita aceasta a fost sa le prezint acest aparat, cu care au existat vindecari de cancer din metastaza in proportie de 100% - in Brasov si Medias.
Am stat cam 2 ore la ei, apoi ne-am rugat.
Edi s-a rugat pentru mine.... nu, nu intelegeti. El- bolnavul - s-a rugat pentru mine - "sanatosul". Ce mare credinta trebuie sa aiba omul acesta si slava Domnului pentru asta!
Apoi am plecat.

Nu am vazut un cancer pana duminica. Dar stiu ca de la cancer poti fi bucuros in suferinta, poti avea nadejde si speranta, incredere in suveranitatea lui Dumnezeu si da, ai pace. Asa l-am cunoscut pe Edi.

LECTIA
1. Lectia este ca pacatul este ca si cancerul. Se extinde.
Doar daca il atingi te atinge si te prinde si nu iti mai da drumul, da, te tine captiv si te otraveste. Iti otraveste dorintele, mintea, trupul, caracterul - tot ce esti. Nu e de joaca.
Iar apoi dupa ce te-a biruit odata o va face mereu si se va extinde... pana te omoara.
Pacatul este nefiresc, ca un cancer pe fata unui om - deformeaza, te "mostrifica" - daca exista cuvantul acesta in limba romana.

2. Lectia este ca Hristos a biruit pacatul!
DA! Metafora mea e limitata pentru ca pacatul nu este chiar o boala, ci este moarte.
Rom 8:12 Aşa dar, fraţilor, noi nu mai datorăm nimic firii pămînteşti, ca să trăim după îndemnurile ei

3. Lectia este ca Evrei 11:1 este adevarat!
Heb 11:1 Şi credinţa este o încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucrurile cari nu se văd.
Iar duminica am vazut ca omul acesta, cu cancerul pe fata si in gura, desfigurat... are pace, are bucurie in suferinta, are nadejde.

Doamne iti multumesc.

Niciun comentariu:

Flag counter?

free counters

Stat