marți, 3 februarie 2009

Despre ce sa gandim impreuna (REZULTATE)

MAREA FINALA
Au votat 10 oameni - persoane distincte, fiecare cu o istorie, caracter si idei distincte. Fiecare cu bucuriile si suferintele personale.

Iar acum analiza :)
Unul dintre votanti sunt eu. Dar nu mai stiu ce am bifat, asa ca ies din calcul.
1. Cei mai multi (8 din 10) sunt interesati de Dumnezeu. Asta e bine.
2. Pe locul II, dar tot pe podium - tema relatii (7 din 10).
3. Pe locul III la egalitate (5 din 10): Stiinta, Politica, Criza Economica si marea tema anonima "Chestii sociale"!
4. Pe ultimul loc votantii (alegatorii) au spus sa scriu despre ce vreau eu (3 din 10).

5. Aceasta cu "Daca ar fi sa ne intalnim as veni si eu" are o categorie aparte - un fel de "mentiune speciala". Again - cred ca am bifat si eu chestia asta, asa ca din 10 oameni 5 simt ca internetul nu este suficient. Oare au vorbit serios sau doar au bifiat o casuta pe un blog. Eu vorbeam serios.

SCOP, SENS
Bineinteles ca este bine "sa fii" inainte de "sa faci", iar din ce faci sa decurga cine esti. Este bine sa ai un scop sau o tinta - ca sa fi sigur ca raspunzi corect la intrebarea "DE CE? sau "cei 5 DE CE?".
In ultimul timp am fost plecat, chiar si acum tot plecat sunt, asa ca nu stiu inca in ce masura pot onora dorintele alegatorilor, si a mea personala, de a ne intalni.
Consider ca intalnirea in sine nu este un scop. Asa ca trebuie sa ne gandim la ceva - impreuna.

Acum trebuie sa mai si muncesc.
Dan

2 comentarii:

Anonim spunea...

Se pare ca teoretic exista o dorinta pentru grupul acesta de discutii,dar in fapt nu mai suntem pregatiti pentru dialog,agora de pe vremea lui Socrate ne-a devenit straina.Si cred ca avem atata nevoie sa ne dezmortim,sa ne mai punem sufletul si mintea in miscare!

Traim in viteza si pana la urma observ ca , din pacate, internetul e util,eficient,rapid ,ieftin ,chiar daca ofera o comunicare imperfecta.

Dan Babu spunea...

Se pare, insa nu am facut miscari pana acum. La un moment dat va trebui insa sa facem ceva ca sa iesim din zona utila, eficienta, rapida, ieftina a internetului si sa intram in lumea reala a comunicarii personale, mai utila ca internetul, mai eficienta ca internetul, mai putin rapida si cateodata gratis, iar alteori foarte scumpa.

As propune, cu toate ca nu fara putina frica - sa ne intalnim odata. Ba nu, nu propun, inca.
dan

Flag counter?

free counters

Stat